vrijdag 18 juli 2014

Wat een heerlijke weertje.

Wat een super weer hebben we vandaag toch. Helaas overschaduwd door de donkere wolken van de vliegtuigramp. Verschrikkelijk al die arme mensen die op zo'n gruwelijke manier zijn omgekomen. Oud of jong geen van allen kan gemist worden en heeft wel iemand die hem of haar nog zo graag om zich heen had gehad. Laten we hopen dat de verantwoordelijken hiervoor gestraft zullen gaan worden!!.

Workshop Juli


Ik wil jullie nog eventjes de foto's laten zien van de laatste workshop. Het was een heel gezellig en vrolijk groepje en ze wilden graag een  "gekleurd " babietje maken. Beetje onverwacht maar het is prima gelukt. Zie de foto's.................



Deze cursist hoorde bij een ander groepje maar kon wegens ziekte haar reborn niet samen met haar groepje afmaken. Dus heb ik haar de laatste dag bij een andere groep geplaatst.

Zoals jullie zien hebben de dames het enorm naar hun zin gehad!

 Knox Kit by Laura Lee Eagles 




 16 juli was het dan eindelijk zover. We konden baby Knox van Laura Lee Eagles gaan preorderen. Ik had het al een paar dagen van te voren uitgerekend want Canada loopt immers achter in tijd met Nederland. Waar het mis ging weet ik niet maar ik DACHT dus dat ik om 12 uur 's middags Knox moest preorderen. Maar ineens viel het kwartje. Dat kon dus nooit want het zou 6 uur 's avonds Canadese tijd zijn, hoe kan het dan ooit 12 uur 's middags ONZE tijd zijn? Uiteindelijk drong het tot me door dat het 12 uur 's nachts voor ons moest zijn als er 6 uur verschil was. Oke 12 uur is te doen, ik ben meestal tot die tijd wel op. Ik zat klaar 2 pc's aan en telefoon in de aanslag voor als geen van 2 het zou doen. Kom maar op Knox  ( vreselijke naam trouwens )dacht ik. Ik had nog hier en daar een wekker gezet voor " je weet maar nooit" . Het liep als een trein. Ik gooide Knox in mijn winkelwagentje en ging al iets relaxter naar de betaal knop van Paypal. Maar wat zag ik? Dat was geen preorder bedrag wat daar stond!! Dat waren hele bedragen. Daar had ik niet zo op gerekend want ik had net Julietta Awake en Owen Ross ook al binnen gekregen en niet te vergeten Esme. Ik heb een vermogen in die kits zitten en wanneer komt het er weer uit? Maar goed ik ging nog ff op de andere pc kijken of het daar wel lukte om enkel het preorder bedrag van 30 Dollar per kit te kiezen..............maar ook niet. Ik durfde écht niet meer te wachten. Ik MOET Knox hebben dus ik heb maar gewoon betaald met Paypal. Wel bij de omschrijving gezet dat ik wel graag het te veel betaalde terug wilde maar als ik de berichten op Facebook zo zie dan ben krijg ik niks terug en heb ik de kits die in september pas komen, nu al helemaal betaald. Normaal misschien niet erg maar ja ik ben zo het geld wel lang kwijt. Tis wel een plaatje. Hier zie je hem reeds gereborned door iemand anders:
 Via mijn website kan je Knox preorderen om door mij te laten rebornen.












Tiet veur un pilsie.

Wie dacht dat ik nu vakantie had, heeft het mis. Ik ben begonnen met Linus van Gudrun Legler. Deze is ook nog voor een opdracht. Het word een gekleurd kindje en zij gaat mee naar Jakarta met haar adoptie Mama.

Zo en nu is het voor vandaag wel ff gedaan met werken. Ik wens jullie ondanks alle ellende in de wereld een fijn weekend. Geniet ervan alsof het je laatste is.
Die kouwe hieronder is voor mij :)

Proost.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten